juli 07, 2011

Sommerferie i Danmark

Hej! Jeg tog fejl i det tidligere indlæg, da jeg skrev, at jeg ikke troede, at vi havde internet her i sommerhuset. Det har vi, men jeg kan lige love jer for, at nettet er langsomt! Jeg er ved at få stress, bare jeg skal lidt ned på en side, tager det en evighed. Derfor sætter jeg ikke billeder ind herovre, desværre. Har ellers nye køb at vise jer! Har været på markeder og i genbrugsbutikker, dejligt! Godt nok er det vildt trist, at holde sommerferie i Danmark, men ikke helt dårligt med de genbrugsbutikker der ligger herover. Er jeg den eneste, der bare er hjemme i triste Danmark i ferien? Jeg hader det. Sukker efter nogle dejlige sommerdage i udlandet, men det bliver det altså ikke til i år. Vi tager hjem på lørdag, hvor vi skal til studenterfest ved 18 tiden. Måske når jeg at blogge inden vi tager derover, eller samme aften når vi kommer hjem. Jeg håber I har en rigtig dejlig ferie indtil videre! Håber vi skrives snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar