juli 13, 2011

Nyhed

Jeg har lavet en ny blog. Ja, jeg ved hvordan det lyder, men sagen er den .. jeg synes jeg var lidt kørt død på denne blog. Først ændrede jeg jo navnet fra 'thesmileonmylips' til 'onecamilla', og ved I hvad? Jeg kan ikke lide nogen af navnene, er det ikke ironisk? Desuden synes jeg heller ikke det kører så godt for mig med mit design på denne blog, så jeg prøvede at ændre det, men den gad slet ikke at samarbejde med mig! Jeg har nu lavet en ny blog, og jeg er sikker på at det kommet til at gå meget bedre. Jeg mener .. Nu har jeg pludselig lyst til at blogge igen. På denne blog var det som om, at det bare var noget jeg skulle have overstået. Men på den nye (med det bedre udseende :P) har jeg bare lyst til at lave flere og flere indlæg. Faktisk har jeg allerede lavet 5 indlæg. Og nu har jeg valgt at gå over til den officielt. Jeg vil lade denne blog stå, så jeg altid kan kigge tilbage, men jeg skriver ikke flere nye indlæg på den. Så jeg håber meget, at I vil følge mig på min nye, det ville betyde meget :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar