juni 05, 2011

Skøøøøøøn dag!

Hvor er det dejligt, at solen endelig er kommet frem. Både i går og i dag følte jeg, at jeg var i udlandet. Men nu da jeg så har set vejrudsigten er humøret ikke så højt længere. I følge tv-avisen, regner og lyner det i morgen plus regn de næste par dage. Gå nu bare væk altså, nu var det lige så godt .... Jeg har ligget ude i haven det meste af dagen, har fået farve! Der kommer intet outfit for i dag, da jeg har rendt rundt i bikini. Min skønne veninde kom over til mig i dag ved 15 tiden, så fandt vi nogle pinde i skoven og lavede snobrød og popcorn over bålet! Meget hyggeligt. Og her til aften har jeg spist hos nogle af vores venner, da kvinden har fødselsdag i morgen. Nu vil jeg se noget One Tree Hill, jihuu! Håber I har nydt weekenden og det dejlige vejr mindst lige så meget, som jeg har.

1 kommentar: