juni 03, 2011

Grillaften med pigerne :*

Her kan I se mit outfit. Bluse fra
Monki og nederdel fra H&M.
Liv, jeg og Laura - inden de andre kom
Mig, Sissel, Kristina, Iben, Melanie, Anne Marie & Liv
(Laura tog billedet)

Liv og jeg kom over til Laura tidligere end de andre, for at
hjælpe med maden. Her er resultatet af vores første pande-
kage. Faktisk blev nr. 2 det samme resultat. 
Sissel og jeg :*
Vi spillede 'kongespillet', og her er 2 af dem, jeg var på hold
med, og så Sissel (som tog dette billed)

Lækker dessert!


Hygge sent om aftenen rundt om bålet

Hyggelig solnedgang
Liv og jeg blev og sov hos Laura, de andre tog hjem ved 1 tiden. Alt i alt en virkelig hyggelig aften, med nogle utrolige dejlige veninder. Nu vil jeg gå i seng. I morgen vil jeg smutte med min mor ned i byen til Majmarked! (underligt navn, når vi er gået ind i juni nu, hihi)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar